beyaz show

entry2207 galeri
    336.
  1. güzel şovdur aslında, ama felaket biçimde gelen konuğa bağımlıdır. yani beyazıt öztürk senelerdir aynı tip esprileri yapar, benim hoşuma gidiyor ancak yenilik bekleyen birini doyuramaz. sağlam konuk olduğunda program çoşarken sıradan konuklarda sallanabiliyor. bir okan bayülgen gibi konuktan bağımsız olarak alıp götüremiyor.
    bu sezon ilk bölümünde şahan gökbakar'ı bekledik bekledik, gelmedi. bir açıklama yapsaydı keşke.
    o saatte ayaktaysanız ve yapacak bir işiniz yoksa göz atılabilir ama çok sağlam bir konuk olmadıkça oturup sırf onun için beklemek..ne bileyim çok lazım değil gibi.
    1 ...