beyaz ile sidik yarışına girmiş, rafet el roman ın döt olduğu programdır. dialogu aynen aktarıyorum:
r.e.r: ilk programlarını hatırlıyorum da beyazıd, küçücük bir stüdyoda, n beş kişi seyirci ile program yapıyordun sen.
beyaz: (baya bozularak) ya abi gerçekten. ama artık büyüttük stüdyoyu, seyircilerimizde arttı tabi zamanla. hem sadece siz gelmiyorsunuz. dünyaca ünlü starlarda geliyor, o yüzden büyüttük stüdyoyu.