yokluğunda insanın canı sıkılır,
varlığında ise canını acıtır,
ayrıca sessizliğin bile eğlenceli olduğu anların sebebidir
otobüsün penceresine kafayı yaslarken, sebepsiz gülme ya da ağlama sebebidir
okulu yolunu uzatmanızın nedenidir
heyecandır
ses titemesidir
empatinin hakkını vermektir...
aşk güzel şeydir...