kötü bir oyundu o tek düze grafiklere rağmen optimizasyon berbattı mafia 3 bile optimizasyondan mahrumken bir şekilde kendini oynatıyordu bundan daha kötü bir oyun oynadığımı hatırlamıyorum bırak gta 5 i 2006 yılında çıkmış scarface oyunundan kötü ki scarface benim en sevdiğim oyunlar arasında top 10 a girer birde bu oyuna bakıyorum bakamıyorum çünkü oynanmayacak şekilde kasıyor eğlenmeye çalışıyorum ilk oyun kadar iyi değil hipster havası var oyunda ki ben ciddi oyunları severim.