oyunu bir aydır oynamaktayım, kişisel kanım oyun oldukça zevkli kendisini oynatıyor ama gta5'ten daha iyi olmuş diyen arkadaşlara katılmıyorum. 2013'de çıkmış gta5 üzülerek söylüyorum ki 2016 ayının sonlarında çıkan bir oyundan bir çok özelliği ile daha iyidir. Burada rockstar stüdyosunun çok başarılı olduğu gerçeği de vardır tabi ki.
Tabi bu kıyaslama bir tek grafik tarafında değişiklik gösterir, wd2'nin grafikleri çok iyidir. araba kullanış hissi ve yan görev yapma isteği biraz düşük kalıyor.
Ana hikayesini beğendim oldukça güncel bir hikayesi mevcut, merak ettiriyor kendini ve sonuna kadar bitirmek istiyorsunuz. indirime denk getirip alınabilecek bir oyundur kesinlikle.
edit: bu akşam "robot örümcekli" bölümü oynadım ve tüm olumsuz yönlerini boşverip sırf bu bölüm için bile oynanır oyun dedim. Çok keyifli yapmışlar.