insan insan

entry26 galeri ses2
    17.
  1. En güzel seslendiren seranad bağcan'dır bana göre.

    Hatta şöyle bir tesadüf olmuş diye biliyorum. Bu şarkıyı en güzel kim söyler diye düşünmüşler, sertab erener söylesin fikrine varmışlar bir konser için. Sonrasında sertab bir sebepten ötürü gelemeyince serenad bağcan'ı çağırmışlar. Fazıl say bir söyleşisinde iyi ki sertab gelemedi demiştir sonra da...

    insan insan derler idi
    insan nedir şimdi bildim
    can can deyü söylerlerdi
    ben can nedir şimdi bildim
    1 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük