Asistan ve hocaların ellerindeki gücü öğrencinin üzerinde kullanıldıkları yer, çok şükür hiçbir hocadan not dilenmedim yada bir asistana not için yalvarmadım, alnımın akıyla kaldım.
Allah inancı konusunda kararsız bir insanım, kendi içimdeki sorulara yanıt arıyorum eğer bulabilirsem bir cevap ve eğer tanrı kur’anda yazdığı gibi yapacaksa hesap gününü hesabını soracağım tüm eğitim hayatımda yapılanları, haksız yere notu yükselen, geçebilecekken curve yükseltilip geçirilmeyen tüm arkadaşlarımın, sırf hocayla arası iyi diye bol bol notları okunanların burnundan fitil fitil getireceğim. Allah öyle durumlarda soracakki bu sana kötülük yapanlardan ne istiyorsun ya kulum dediğinde dinlerini isteyeceğim. O cehennemin vicdan yakan gazabını, bu dünyadayken yaşadığım tüm şeyleri sonsuz döngüde yaşatmasını isteyeceğim yaradandan. işte o gün sanki bu dünya hiç bitmeyecekmiş gibi birkaç puan için kul hakkına giren herkes için pişmanlık olmayacak, ruhlarının o vicdan gazabında yanmalarını izlerken keyifleneceğim. O öğrenci tutan hocaların, asistan olunca küçük dağları yarattım sananların üstünden geçecek o kutsal günde nasıl dehşete kapıldıklarını görünce benim kalbim canlanacak. Belki kim bilir benim cennetim de bu kul hakkı yiyenlerin hepsinin acılar içinde kaldığını izlemektir, böyle bir şey olursa çok keyifleneceğim.
Hali vakti yerinde bir aileden geliyorum, ben okumasam tüm gün bilgisayar oynasam, youtube videoları çeksem twitch yayınları yapsam da allah’a şükür tüm bu kul hakkı yiyen asistan ve hocaların aylık toplamının birkaç katı ediyor belki aylık kazancım. En iyi arabalara da biniyorum, şu yaşımda tekrar üniversite sınavına hazırlanıyorum, benlik en ufak sıkıntı dahi yok. Çalışmadım üniversitede derslere başka bin tane şeyle ilgilendim, günlük 2000 liradan fazla kazandığım zamanlar oldu fakat hakkım da yendi.
Sizden fitil fitil gelecek çok sevgili asistan ve hocalarım.