Bugün şu sözüne rastladım; " insanlar yavaş yavaş inanmamayı, güvenmemeyi, sevmemeyi ve kronik şüpheci olmayı öğrenir. Bu gerçekleştiğinde artık ne yazık ki çok geçtir. insanların ' tecrübe' dediği şey budur. Kalbi ile bağlantısını kesmiş bir insana tecrübeli denir." Diye, rastlanılan tecrübeye o bağlantı kopamıyorsa ne denir onu söylememiş nedense aptalım ben diyip geçmek yetersiz geliyor ara ara geri dönde açıkla şunu be adam. Birde hep oscar mevzu bahis dünyamızda cinsellikle açıklık getirmesi bir şeylere normal değil mi dostlarım.