aile hekimi

entry91 galeri
    48.
  1. ben hekim değiiim ama beklerken kulak misafiri olduğum hasta konuşmalarına dayanarak söyleyebilirim ki aile hekimleri aldıkları her kör kuruşu sonuna kadar hak ediyorlar, hatta az bile alıyorlar. sabrı olan varsa bir bitün gün asm de otursun da olup bitenleri gözlesin.
    2 ...