LGBT desteklemek için eşcinsel ya da transeksüel olmaya gerek yok. insan olmak son derece yeterli. Eşcinsel ve transeksüel bireylerin toplumsal ve eşitlikçi mücadelesini sonuna kadar destekliyorum.
Sorun şu ki Türkiye'de çok yanlış organize olmuşlar. Onur yürüyüşü dünyanın her yerinde yapılıyor ama bu demek değil ki çıplak eylem yapın ya da küfürlü pankart açın. Temiz duygularla savunun kendinizi. Mücadelenizle Sevgiden yana olduğunuzu gösterin.