ilçedeki okula mevcut kaydım bulunuyor. Uzaktan eğitimle alınan üç dersi geçmiştim. Dilekçe vererek yeni tutturduğum okulda bu derslerden muaf olma hakkımın olduğunu öğrendim. Şimdi dilekçe verip o derslerden muaf olursam kredi, puan vs olayları etkilenir mi? Kısacası bana zararı olur mu? Yoksa tekrar mı etmeliyim?