Ne çok zaman olmuş bu başlığa gelip rüya gördüm diye gelip ağlama duvarı gibi kullanmayali.
Rüyada bir şeyler oldu. kızıp bağırmaya ağlamaya başladım, o sıra uyanır gibi oldum ama kendimi uyanmamak için zorladım. (Bunu nasıl yaptın amg demeyin olum ben 6. Siniftaydim kendi rüyalarimla oynamaya başladığımda.)
Bir şekilde rüyanın sonunu görmek istiyorum, her rüyanin bir işaret olduğunu düşünüyorum ben.
Her neyse bağırdim çağırdım ağladım sonra çiş ve bok temizledim sonra kızdım sinirlendim dışarı çıktım gezdim. eve geldim.
Ama dışarısı yok aklımda sanki hiç çıkmamış gibiyim akşamdi geldiğimde. Sonra biraz önce olan kötü şeyi aratan bir şey oldu. Bilseydim bunu gorecegimi uyanırdım.
Bı anlık sinirle evi yıkmaya başladım büyük salon çiçekleri var bizim evde onları kiriyorum filan. Ağlıyorum kızıyorum bağırıyorum, rüyada düşünüyorum evet rüyamda bile çaresiz kaldım.
En son mutfak dolabının altına tekme attım. Mutfak dolabının altı düştü bende ayağımın acısından uyanmışım. Neyse ki duvar mutfak dolabından dayanıklı.
Uyandım uyku sersemi dua edicem sol omzuma tükürür gibi tüm yaptım işte. rüyanın serrinden ve gerçekleşmesinden esirgeyen bağışlayan Allah'a sığınırım dicem,diyemedim sözlük şeytan meytan geveleyip durdum.
Ben çok korkuyorum sözlük bu rüyaların gerceklesmesinden.
Rüyada bile ağzıma sıciliyor.
Rüyamda bile yanlış kararlar vermeme ne demeli?