anlaşılması imkansız varlıklar. bir gün "iyi ki varsın", "yalnız değilsin, ben hep yanındayım" derken, bir diğer gün "sen kimsin ki ya" diyebiliyorlar falan. nasıl ulaşıyorlar bu kafaya, ne yapıyorlar hiç bilmiyorum ama gerçekten merak ediyorum.
kötü davranırsan "niye böylesin, ben bu muameleyi mi hak ediyorum" diyip, iyi davranırsan da "fazla iyisin, bu iyi bir şey değil" falan derler.