Youtube kanalını her gün ilgiyle takip ediyorum. Ekonomi ve iktisat bilgisi düzeyi çok yüksek, ses tonu tıpkı kendisi gibi karizmatik, şeker gibi adam. Başdanışman olmasını, ülke ekonomisinde söz sahibi olmasını çok isterdim doğrusu. Sadece direktif vermekle yetinebiliyor.