windows vista

entry384 galeri
    366.
  1. Kullanmak nasip olmadi. 7 den daha güzel arayuzu var.
    Windows , gidip 8.1 altyapisina bunu tema diye cakip satsa mac os falan kalmaz.
    0 ...