Ne bu yukarı çıkartma çabaları? Yoksa içten içe eziklik mi Hissediliyor?
Doğuştan gelen, tercih edilemeyen yahut hiçbir uğraş verilmeden elde edilen şeylerle övünmek nedense hep kendi içinde tükenmişlik yaşayanlarda görülüyor. Üstelik 7 milyardan hesap ederseniz, ortalama 3,5 milyar insan tarafından bu özellik paylaşılıyor.
Ne bileyim, pek de övünülecek bir şey gibi gelmedi.
Erkeklik icin de bu geçerlidir. Aklı eksikler hemen atlamasın. Çünkü kapasite az biraz.
Belirteyim de.
Edit. Yahu, hakikaten içten içe fena eziklersiniz siz. Ciddi söylüyorum, cinsel organ farkı olmasa hayatınız bomboş geçecek demek ki.
Yazık.