Bu şehirde yaşayanlara harbiden üzülüyorum bakın.
Parklardan başka gidecek yerleri yok ya. Ne mavisi var ne yeşili ne doğası ne tarih yapıları. Bi Anıtkabiri var işte bi de parkta çekip instagrama attıkları 854286 adet fotoğrafları ansjsjmsd.
Hayır yani bu şehri acayip elit, metropol, öğrenci şehri diye falan yutturmayın, yemem.