kendisi ile kurumsal anlaşmak yapmak için 2 haftaya yakın beklediğimiz firma. alt kademe çalışanlar bu denli iyi iken üst düzeylerden mail beklemek filan azap üzümleri. mesela ben hala şifremi ve kullanıcı adımı genel merkezden öğrenebilmiş değilim.
dilerim amazon türkiyeye girdikten sonra bu kargo firmaları kendine bir çeki düzen verir. alayından bir cacık olmaz.