askerlik

entry1181 galeri
    975.
  1. aslında en doğrusu çürük vs bir sey alip gitmemek..

    ulan 6 ay yaptım ama bana bir sorun nasil geçti 6 ay diye..

    yarısı hastalıkla yarısı pislik heriflerle ugrasmakla geçti.

    allah bir daha göstermesin..

    gitmeyenlere tavsiyem,hic bulasmayin bu işlere erteleyin erteleceginiz yere kadar.

    orda ramboculuk oynanmıyor emin olun..
    4 ...