100 gramlık slikon + kulaklık paketini 5 gündür getiremeyen aciz kargo firması. 100 gram ulan 100 bir de 2 gün geldik bulamadık diye mesaj atmışlar. evim köşede yani bariz görünmekte. kapı numarası sokak adresi açıkca belirtilmiş. şubeyi arıyorum genel merkeze yönlendiriyorlar. "sınırı aşmamak" kaydıyla azımdan geleni söyleyip rahatlamak istiyorum. ben çağrı merkezindeki hanımla niye muhattap olmak zorundayım ? ver bana uğursuz köpeği ben onla çat çat konuşayım. akıllansın bi. bugün de başak birine teslim ettik diye mesaj atmışlar. var ya taş çatlar taş. hepiniz mi akplisiniz nedir bu kafa anlamıyorum ?