the walking dead

entry2957 galeri
    2765.
  1. 7. Sezon berbat ötesi bir sezondu.. 8. Sezon, 7. Sezona göre çok daha güzeldi. Çıtayı biraz yükseltmişler.. sezon finalide güzeldi bence..
    9. Sezon ise değişik geçecek gibi duruyor umarım ellerine yüzlerine bulaştırmazlar.
    6 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük