"ah bu çiçekler, bu böcekler ne güzelmiş, gökyüzü ne kadar da maviymiş" durumuna gelmek ki, olumlu düşünmeye sevk eder insanı.
"neden aramadı, benden vaz mı geçti yoksa? başkasıyla mı acaba? durumuna gelmek ki, bu da felaket senaryoları yazdırarak olumsuz düşünmeye sevk eder insanı... fotoğrafçı tabiriyle, bir filtre takmasıdır insanın düşüncelerine.. toz pembe bir filtre...
öte yandan sevmek ve sevgi ile sürekli karşılaştırılan, "acaba aynı şey mi, yoksa farklı mı" tartışmalarına yol açan sözcüktür, duygudur,hastalıktır efendim..