the walking dead

entry2957 galeri
    2759.
  1. ilk 2 sezon hariç izlemesenizde olur ama ilk 2 sezon mükemmel, gerek atmosfer, gerek senaryo olarak. 6. sezondan sonra bıraktım ve 7. sezon 1. bölümü izledim sadece, ilk 2 sezonun tadını gram vermiyor. Onun haricinde The Governor da dizi için ilaç gibi bir karakterdi, o ölene kadar dizi yine güzeldi ama Negan bile kurtaramıyor diziyi şuan için. Breaking Bad, özellikle de Better Call Saul izledikten sonra TWD'yi aşırı gereksiz övüyormuşum ergen gibi.
    0 ...