çiftlik bank

entry298 galeri
    164.
  1. Sisteme parayı atar atmaz ineğin üretime başlıyor, yani kazancın anında başlıyor. Bu saçmalık bir yana dursun sat tuşuna basarak sattığın sütleri kim alıyor? Çiftlik bank şarküterilerinde ne kadar satış vardı acaba. Dışardan alım yok çünkü.
    Yani ne ineği alımın inandırıcı, ne ürettiği süt inandırıcı, ne de sütün satımı inandırıcı. Hepsine birden nasıl inandınız?
    Böyle bir “oyun”a büyük paralarla giren insanlara inanılmaz şaşırıyorum.
    0 ...