aslında köpek denen varlık insandan korkar. bunun sebebi insanın dik olması ve köpeğin gözünde büyük olması. köpek saldırmaz aslında kendini korumaya çalışır, çünkü o an eziklik psikolojisi içinde. siz hiç bir filin durup dururken insana saldırdığını gördünüz mü? görmediniz.