neredeyse kendimi bildim bileli öğrenmek konusunda garip bir takıntım olan mamafih ''yarın, birgün'' derken öğrenemeden 20 yaşına geldiğim, geçen hafta nihayet hafiften çalışmaya başladığım baş belası dil... ilk birkaç gün çok kolay gibi görünüp keyifle öğrenirken, bir aşamadan sonra devamlı ''nasıl oluyor ki şimdi bu'' gibi cümleler kurup kafamın allak bullak olmasına sebep olmuş, yine de ne pahasına olursa olsun kursa mursa gitmeden kendi çabalarımla öğrenip şakır şakır konuşmaya inat ettiğimdir. ne yapayım kardeşim, j'adore français işte yahu!..