samsun

entry1582 galeri
    1253.
  1. Geçen yılın mayıs ayında bir hafta kadar kalma şansı yakaladığım şehir. Çirkin bir yanı yok, insanları temiz, sahili güzel, kafaları rahat. Bafra tarafı kendi başına gezimizin odağıydı kuş cenneti ve kuş halkalama merkezi olması bakımından. Çok da güzel geçti benim açımdan.

    Tek şaşırdığım şey belirli yerlerde( şükür ki şehrin genelinde değil) düşündüğümden çok daha fazla, hatta aşırı oranda sarıklı cübbeli adamların olması ve her birinin de bakışları ile rahatsız etmesiydi
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük