kara kış

entry24 galeri
    21.
  1. Abi ben mi yanlış hatırlıyorum, eskiden kasım oldu mu, montlar giyilirdi, martın sonuna kadar çıkmazdı.

    Şimdi küresel ısınmadan mı ne anlamadım, bir türlü kış gelmiyor anasını satayım. Hava hep güneşli, hep sıcak.

    Şu camdan elini çıkardığın an donduğun, sigara içmek için, dışarıya çıktığında deliler gibi sövdüğün havaları özledim...
    1 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük