Az çok ingilizcem var ve dersleri dinlerken hemen her şeyi anlıyorum. Ama iş kitabı elime alıp okumaya ve not çıkarmaya gelince inanılmaz zorlanıyorum. Yazılan ingilizce metni yarım yamalak anlıyorum.
Bu kez türkçe kaynaklara yöneliyorum ama öğrendiklerimi ingilizceye dökmekte zorluk çekiyorum. Ne yapmam gerekiyor olm benim?