osmanlıca

entry610 galeri
    487.
  1. atam sayesinde ne konuşmak ne de okumak zorunda olduğumuz dil. atatürk olmasa hepimiz medreselerde dayak yiye yiye bu dili öğrenecektik yaşasın modernlik ve laiklik açık ve net.
    3 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük