reşit midir değil midir bilemediğim bilmekte istemediğim çocuktur. kendisine bu şekilde davranılmaya devam edildiği sürece yaşı 30 olsa bile zihnen hep çocuk olarak kalacak. ileride şımartıldıkça bu cinsel obje olmak vs kesmeyecek kendisini ülke gündemi üzerinde söz sahibi olmak isteyip o sürekli din değiştiren manken eskisi gibi başımıza filozof olup çıkacak. bir 5 senede bunun saçmalıklarına katlanmak zorunda kalacağız.
kim nasıl görüyor kendisini neden bu kadar gündemde kalıyor bilmiyorum. benim tek merak ettiğim ailesi neden biraz dizginlemiyor kendisini. para sıcaktır tatlıdır eyvallah ancak neticede evlat bu. gene çıksın tuhaf tuhaf şarkılarını söyleyip parasını kazansın ancak erkeklerin çoğu reşit mi değil mi gideri var mı yok mu diye tartışıyor ailesi hiç mi farkedemiyor bunu. veya umurlarında değil mi çeşme aksın yetiyor mu kendilerine.