manuş baba

entry429 galeri
    282.
  1. Bu adı seçmek için mi çok uğraştı diye düşünmeden edemedim. Sahne adı gerçekten kötü, acilen değiştirmeli.
    Sesi ve yorumunu beğeniyorum. Sesinde bir fikret kızılok havası var. Şarkıları da eskileri anımsatıyor. Şarkılarını sevmemin en büyük sebebi de bu galiba.
    2 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük