mutlu olamamak

entry82 galeri
    50.
  1. insanlardan medet umduğum sürece mutlu olabileceğimi sanmıyorum. Sana yazıyorum sözlük, çünkü hiç kimse senin kadar iyi tanımıyor beni, biliyorum.

    Ne vardı ki bir parça sevilseydik?

    Çok daha kötü mü olurdu bu saçma düzen içerisindeki dünya?

    Nefes alamıyorum, nefes.
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük