the walking dead

entry2957 galeri
    2745.
  1. şu sıralar buralarda takılma sebebim. sezon 6'nın izleyemediğim son bölümlerinin iniyor olması. inişi çıkışı çok olan bir dizi. insanların bu tarz durumlarındaki karakter değişimlerini izlemek hoşuma gidiyor benim bu dizide. bazı sezonlardan sıkıldım bazılarını sevdim. ama ilk girişteki tadı alamadım sonralarda. sezon 6'yıda sevdim diyebilirim. neganı daha görmedim ama yavaş yavaş çıkıyor meydana.
    3 ...