Normalde benden hatta insan türünden nefret eden, ne yaparsam yapayım bir kez sevdirmeyen biricik kedim bu sabah 7 buçuktan beri kucağımdan inmiyor. Kızgınlıkta da değil. Acıklı acıklı yüzüme bakıyor. Kediler sahiplerinin öleceğini anlarmış, sanırım gidiciyim ey sözlük!