Erkeğin dişi versiyonu. Özünde her ikisi de ademoğlu. Özelde farkı yapıcı olması. Üretkenliği. Mücadele azmi sabrı ve tahammülü. Şefkati merhameti ve özverisi. ilaveten ülkem kadınlarının çilekeşliği. Belkide bu yüzden, sırf bu yüzden Anneliğin bir kadına çok şey kattığına inananlardanım. Anaların hakkı ödenmez.
Tek dileğim kadın cinayetlerinin son bulması. o da ancak idam gelirse düzelir. Başka da bir mümkünü yoktur.