Yine de hayatin en iyi donemlerinden biridir. Mezun olmadan once artik mezun olsam da gitsem dersiniz, yillar sonra da ah okulum dersiniz.
Sorumluluklarin sizi sacma sapan kararlar almaya itecek kadar buyudugu, ama aldiginiz sacma sapan kararlarin bir cogunun aslinda hayatinizda sadece minik bir hata olarak kalacagi garip bir donemdir universite.