Başlarda gözünüzde çok büyütürsünüz
Istanbula okumaya gidenler yenicem seni istanbul diyerek mal mal gökyüzüne falan bakarlar
ilk kez amfi görenler sınıfa girerken utanır
Herkes herkesle arkadaş olur her gün birlikte takılmalar kafeler canlı müzikler falan.
Sonra biraz zaman geçer ne arkadaş kalır ne o ilk heyecan.
Herkes ilk arkadaşlarından ayrılır sınıfta saçma bi gruplaşma başlar.
Sınavlar bitmek bilmeyen bunaltıcı dersler yalnızlık hissi hepsi üst üste biner.
Bitse de gitsek modu başlar.
ilk sınıfta sevgili yapmak gibi bir hata yapmayın yenilere tavsiyem olsun bu da.
Ama her seye rağmen güzeldir. Genç olduğunu hissedersin etrafta ergenler çoktur ama arada çıkan olgun insanlar sizin ufkunuzu açar.
fikirleriniz belirmeye başlar karakteriniz oturur.