Evimin icinde kedi doğum yapti (yabani) uç yavru biri olü doğdu tabi yavrulara yaklasyltirmadi iki uç gün besledik bizde özellikle anne kediyi tabi yavru kediyi attik çöpe mecburen sonra uç yildir o kedi hala yavrusunu ariyor gibi evimin yakinlarinda bazen pencerede lan annem beni boyle sahiplenmedi AMK ..