suriyeliler

entry1169 galeri
    591.
  1. Kendimi onların yerine koyunca elim silah tutar vaziyetteysem kalır ülkem için mücadele ederdim KAÇMAZDIM fakat çocuksam, çocuklu bi kadınsam, yaşlıysam evet bi yere sığınmak zorunda olurdum diyorum. Ama gördüğümüz kadarıyla genci yaşlısı çoluğu çocuğu toplaşıp geldiler. Kendilerine saçma sapan haklar verilene kadar hala başımızın üstünde yerleri var diyordum fakat bu iş zıvanadan çıktı ve ömründe böyle hak hukuk görmemiş insanlar böyle ilgi alaka görünce sapıttı ve ülkemizde çok eksikmiş gibi Suriyeli cinayetleri aldı başını gitti. Biz hiç mi yapmıyoruz Suriyelilere? Yapıyoruz ama bi sorgulamak lazım arkadaşlar neden yapıyoruz, ne derece yapıyoruz, onlarınkiyle bizimki bir mi diye. Açıkçası ne yaptılarsa kendileri yaptılar tabiiki yolda Bi Suriyeli görünce yüzüne tükürmüyorum haddime değil hatta gerçekten yardıma ihtiyacı varsa yardım etmek de isterim ama şu eli ayağı düzgün elini kolunu sallaya sallaya gezen yetmezmiş gibi olay üstüne olay çıkaran Suriyeli gençlere ayarım. Diyeceklerim bu kadar değil ama bitmez bu. Son olarak şu bayram için ülkesine dönen Suriyelileri geri almama olayını biz de gerçekleştirseydik on numara olurdu. Gayet yerinde bir uygulama olmuş. Teşekkürler.
    3 ...