yine mantık hatalarıyla dolu bir bölümle sezona giriş yaptı. ulan herşeyin başı bir adam var. öldürsen tüm savaş bitecek. eline fırsat geçince neden öldürmüyorsun? sırf oyun bitmesin diye bölüm sonu canavarını öldürmemek gibi birşey bu. bırakıp gittiler adamı oradan sonra savaşa devam ettiler. yoksa ben mi bölümü çok yanlış anladım, plan neydi tam olarak birisi aydınlatırsa sevinirim.