geri gelmesi istenen anlar

entry53 galeri
    17.
  1. 2011 yılı 20 Eylül'e geri dönmek isterdim sanırım.
    Üniversiteye yeni başlıyorum. O gün annem ve babam beni bırakıp gitti. Hayatımda ilk kez bilmediğim bir şehirde, bilmediğim bir evde yapayalnız kalıyorum. Müthiş bir korku ve heyecan var içimde.
    O günlere geri dönmek mümkün olsaydı, hatalarımın da çoğunu tekrarlardım gerçi. Ama bazıları var ki, bugün böyle bir insan olmama sebep oldu, onları yapmazdım. En çok kendimi düşünüp, çıktığım yolu tamamlardım mesela. Keşke demeyi de hiç sevmem ama keşke dönebilsem be.
    7 ...