bir seda sayan programında yandada bizim entellektüel kamera aşığı doktor ender saraç,diyetten bahsediliyor.Somun ekmektense kepek ekmeği falan yenmesini tercih edin diyor syn saraç , bu konuşmalardan hemen sonra telefonla biri bağlanıyor.
K1-Eyi gunleer seda bacım seni çok seviyozz...
S1-hemn sorunu alıyım bacım.
K1-ben doktura şunu soracağdım kepek ekmeği yiyom neden zayıflayamıyom.
S1-günde kaç tane yiyosun?
K1-4 yada 5 dene
telefondaki zat heralde kepek ekmeğini diyet hapı sanmış olacak ki yedikçe zayıflayacağını düşünüyor.