giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
manuş baba
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
429
↓
galeri
177.
Olm bir ben sevemiyorum bu herifi. Niye diyeceksiniz. Bir şarkısının başında alkol içiyordu. içiyor diye demiyorum bende kullanıyorum ama direk şarkıya gireydi. Ayrıca manuş baba ne amk şirin baba gibi. Ha birde akbabuş geldi aklıma la.
soytarikral
28.09.2017 00:50
3
...
şikayet et
#37855605
kaydet