Ak parti'nin beceremediği ve eline yüzüne bulaştırdığı dış politikanın kanıtı olan insancıklar. Onlar da mağdur suç onların değil. Hep söyledim, yine söyleyeyim. Suriyeliler Güneydoğu'da iskan edilseler bugün hiçbir sorun yoktu. Kürtler de homojenize olamazdı bu iskan ile. Bir taşla iki kuş.
Sığınmacı politikası olmadan milyonlarca yabancıyı kontrolsüzce ülkeye alıp yaşanan sıkıntılara kulak tıkayan hükümet günü kurtarma derdinde.
Sonuçlara bakan yok:
500 bin suriyeli çocuk eğitim almıyor. ( Hacettepe Üniversitesi sık sık araştırma yapıyor internette mevcut veriler.)
Binlerce Suriyeli kadın ya fuhuş batağında ya da satılmaktadır. Kuma olanlar mevcut.
Suriyelilerin emekleri sömürülmekte.
Topluma intibak durumu ise tabii ki belirsizliğini koruyor.