when nietzsche wept

entry194 galeri
    190.
  1. Kitabı yeni bitirdim.

    Kitabın 4/3'ü adama hayatı sorgulatır. Josef gibi "ben ne yapıyorum lan?" dersiniz.

    içimi daraltan ama okunması güzel olan kitap.psikolojiye, psik-analize, felsefeye, freud'a ilginiz varsa okuyun.
    1 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük