aslında, türkiye'nin profilini çok iyi özetleyen site. geçenlerde arabayı satmak için ilana koydum bu sitede, açıklama kısmına da 140 bin kmyi geçmemiş 2012 model üstü dizel araçlarla takas düşünebilirim diye not düştüm. boyalı parçaları da belirttim. sonrasında gelen mesajlar ise tam komedi. birisi tarla ile takas eder misin diye kuş uçmaz kervan geçmez bir yerdeki tarlasının ilanını göndermiş. diğeri, şu ilandaki aracımla takas düşünür müsün diye sormuş. gönderdiği ilanı açtığımda gülsem mi ağlasam mı bilemedim. 300 bin kmde, benzinli, 2004 model bir araba. bir başkası 2004 model lpgli bir araba göndermiş. öteki, boyalı parçaları hangileri diye sormuş. fiyatı mariana çukuruna çekmeye çalışan kekomançileri saymıyorum bile. her şeyi açık ve net bir şekilde ilanda belirtmeme rağmen kimse zahmet edip açıklama kısmını okuma gereği duymuyor. hadi tamam roman, bilimsel dergi, ilaç prospektüsü, kullanma kılavuzu vs. gibi şeyleri okumama alışkanlıkları halkımızda yıllardan beri var. artık fosilleşmiş hatta, ama 5-6 satırlık açıklama kısmını da bir zahmet o pembe kıçını kaldırıp okuyuver. bu kadar tembel olma be davaro.