eskişehir

entry2490 galeri
    179.
  1. yarım saat otogarında beklemek zorunda kaldığım ve bu insanlar bu uçak sesinde nasıl yaşıyorlar diye merek ettiğim ve "insan bu..alışkan varlık" dediğim ama "insan bu gürültüye de alışır mı be" diye şaşırdığım şehir.
    0 ...