Ortaokuldaydım şunu izlerken ve şukufe karakteri fena biçimde tazecik bilinçaltıma girdi.
iki erkeği peşinden koşturup en sonunda zengin adamla evlenmesi kısmını açar açar kötü kadın gülüşüyle seyrederim ara ara. Bilo ve cevonun hayal kırıklığı ile enerji topluyorum.