The walking dead dizisinde bazı karakterler vardı. Sevdikleri zombi olduğunda onları bir yere kapatıp kanatlı hayvanlarla falan besliyordu bu insanlar.
Benim kedim kelebek görünce kendinden geçiyor. Ben de ona kelebek yakalıyorum. Önce kovalamasını sonra yakalamasini ve en son da yemesini izliyorum.
Zamanla dizi daha anlamlı gelmeye başladı. Sevgi tuhaf bir şey.